niedziela, 3 marca 2013

nerwy

Wczoraj sie zaczęło na dobre,do godz 23 :00 Maja powtarzała :
nie lubię cie tato ,nie lubię cie mamo,zostawcie mnie ,będę was bić"
w nocy budziła się dwa razy a wstała o 5:30 po czym jeszcze na chwilę poszła spać.
Dziś tez sama nie wie czego chce jest słaba i senna ,marudzi i płacze.Tak wyglądają te dni za każdym razem teraz czekać tylko na pleśniawki,które się pojawią na 100%.
Mam do kogoś z was pytane czy wiecie jak usunąć usługę auto przesyłanie zdjęć z tel do google? -samo mi wysyła a ja nie chcę.Nie mogę znaleźć tych ustawień aby to wyłączyć.

2 komentarze:

  1. Majka pewnie sobie nie może miejsca znaleźć dlatego jest taka rozdrażniona. Ściskam Cię mocno.
    A na florę bakteryjną podobno są dobre ogórki kiszone, lekarze to polecają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majusia powinna jesc duzo jogurtu naturalnego, szkopul w tym ze nie wszystkie dzieci go lubia, jednak mozna dodac troche rodzynek czy otrab granulowanych lub swiezych owocow sezonowych typu jagody, maliny i w tej postaci bedzie przyjemniejszy dla dzieciecego podniebienia.jogurt naturalny jest najlepszy przy antybiotykoterapii ktora niszczy naturalna flore bakteryjna.moje dzieci go uwielbiaja, nie kupuje im zadnych slodzonych jogurtow bo tak naprawde sa bezwartosciowe,

    OdpowiedzUsuń