piątek, 15 marca 2013

Zasypało

Opady śniegu które są od wczoraj sparaliżowały całkowicie warunki na naszych drogach które są nieprzejezdne.Nie chcę przesadzać ale śniegu jest ok 45cm, pługo-piaskarki nie widziałam dziś na oczy, jest koszmarnie.Dzieci wybrałam ze szkoły troszkę wcześniej ponieważ jeszcze trochę i nie będzie żadnej szansy by wyjechać do nas pod górkę na której mieszkamy.
Każda z dziewczynek kaszle,Majka też.Oby tylko nie zaszła potrzeba wyjazdu do Lublina w tych koszmarnych warunkach teraz, ponieważ czytałam że drogi są nieprzejezdne i sparaliżowane.
Wiosna za pasem a tu taki paraliż i tyle śniegu ,a do tego okropnie wieje.
Taka sobie przypomniałam dziękuję Sylwio za tak wspaniały długi list e-mail,ja wszystko rozumiem.
Piszcie co wam tylko leży na sercu ,o czym chcecie opowiedzieć ,ja czytam wszystko bardzo dokładnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz