poniedziałek, 25 lutego 2013

Artykuł dla Mai w Nowinach

Jutro rano odwiedzą nas panowie z Nowin 24  którzy chcą napisać  artykuł o Majce .
Myślę że ukaże się on następnego dnia ,ale o tym jutro się dowiem to wam napiszę.
Ja być może nie będę mogła wam pisać na blogu dziś już może i jutro ,bo właśnie nabiera mnie choroba chyba to wirus żołądkowo jelitowy bo mam takie objawy ból głowy nudności zimno mi i ogólnie nie czuję się dobrze.Poproszę męża to on was zawiadomi co z tym artykułem .
Maja na szczęście nie skarży się oby nie dopadło jej
Muszę się położyć ,przepraszam was.

2 komentarze:

  1. Wiolu zyczymy Ci łagodnego przejscia tej choroby (bo z doswiadczenia wiem, ze potrafi byc paskudna i rozlozyc nawet doroslego na lopatki) i szybkiego powrotu do zdrowia. no i zeby ten wirus omijal Majeczke z daleka.dobrze, ze artykul o Maji ukarze sie w mediach, moze wtedy wiecej osob wlaczy sie w udzielenie wam finansowego wsparcia.sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo ze z Majką lepiej, że coraz więcej osób chce Wam pomóc:). Staram się codziennie śledzić bloga, niestety zdrówko i obowiązki nie zawsze pozwalają na komentarze. Wioletto życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Trzymajcie się ciepło. Aga z rodziną.
    P.s. filmik z Mają super! czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń