piątek, 15 lutego 2013

1 % i darowizna

Dzwoniłam do fundacji i proszę się domyśleć co usłyszałam...Tak właśnie to:- może w przyszłym tygodniu będzie numer-//znów,, może"
Kiedy powiedziałm pani że w takim razie będę musiała zmienić fundację,usłyszałam wtedy że można zrobić w ten sposób że podam nr KRS  a w rubryce informacje uzupełniające,zamiast numeru ewidencyjnego trzeba będzie podać imię nazwisko i adres dziecka.
Te wpłaty o ile się ktoś nie pomyli w literówce będą rozliczane na samym końcu,ręcznie.Ważne jest by podać imię z nazwiskiem dziecka oraz dokładnie miejscowość z kodem pocztowym,żeby pieniądze się znalazły na konie Majki w fundacji.
Dlatego też proszę osoby które przekażą 1% bądź darowizny na podany nr konta by mnie uprzedziły iż przekazały,gdyż jeśli pieniądze nie znajdą się na koncie będę chciała reklamować.
Na razie nie kasuję swojego prywatnego rachunku bankowego,ani prywatnych danych, z racji tego iż nic tu nie jest pewne i do czasu aż nie uzyskam numeru ewidencyjnego który da mi pewność że wpłaty dojdą na subkonto Majki, moje dane pozostaną na blogu,więc jeśli ma ktoś ochotę pomóc,ma do wyboru pewny rachunek,lub niewiadomą w fundacji,nikogo nie będę przekonywała do racji wyboru.1% może być tylko na konto fundacji podane niżej.Podaję też numer rachunku do subkonta,w razie gdyby ktoś chciał przekazać darowiznę.

Dane potrzebne do Pit za 2012  

KRS : 0000037904
12987 Maja Gajda- wpisuje się
W rubryce,,Informacje uzupełniające" -cel 1%  





Nr konta dla zbiórek pieniężnych :
BPH S.A. Oddział w Warszawie
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 
z dopiskiem :Darowizna na leczenie i rehabilitację 
dla Maja Gajda 12987

Nadano numer ewidencyjny dn. 20.02.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz