poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Jutro urodzinki

Jest to ostatni dzień kiedy Maja ma 2 z przodu,jutro zamieni się ona w 3 ,myślę że wraz z nią będzie nowe życie bez wznowy choroby ,bez stresu i zmartwień dla nas. Jest późno ,ale ja nie śpię ,jestem w trakcie operacji tort:) Nie dałam rady wcześniej się z nim wyrobić ,nie jest źle pozostała mi tylko i aż masa,oraz dekoracja ,może się uda.Najważniejsze aby smakował Mai. Najgorsze jest to że wczoraj nie mogłam dodać zdjęcia na blogu ,jeśli dziś będzie to samo załamię się ,bo chciałam Mai jutro pstryknąć kilka fotek i podzielić się z wami. Maja skarży się na ból rączki ,nie wiem dlaczego ,oby nie żyły.Poza tym na razie czuje sie dobrze ,choć strasznie sie zrobiła markotna i często płacze bez powodu,może to reakcja na odstawienie sterydów, podobna jak głód,nie wiem bo nigdy tego nie musiałam przechodzić ,ale jej zachowanie nie jest naturalne. Postaram się dodać zdjęcie jeśli nie będzie w tym poście znaczy że coś się podziało i nie mogę wstawić .Wtedy będzie mi musiał ktoś pomóc rozwiązać ten problem ,bardzo proszę. No i nie moge ,prosze o pomoc...jeśli potraficie.

2 komentarze:

  1. To ja już dziś składam Mai wszystkiego najlepszego z okazji 3 urodzin, przede wszystkim zdrowia, bo ono jest najważniejsze, ale także szczęścia, samych uśmiechów i spełnienia wszystkich marzeń. Trzymajcie się ciepło Ania S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze dla Maji i oczywiście dla dzielnych rodziców.Pozdrawiam gorąco
    Magda J

    OdpowiedzUsuń