piątek, 26 kwietnia 2013

Dzielny Despero

Badania zostały wykonane,Maja była dziś dzielna i płakała tylko trochę.
Udało się zakłuć port. O wynikach dowiedzielismy się dosłownie kilka minut temu bo nie moglismy się dodzwonic do szpitala .
Hemoglobina wzrosła ,co nas cieszy,immunoglobulina jest jeszcze niższa niż była i martwimy sie aby nie spadała bardziej, bo wtedy Maja będzie musiała mieć przetaczane płytki, czy cos takiego.- Juz nie pamiętam jak mi to mówila dr z Lublina.
Pozostałe badania na razie nie są nam do konca znane.,ponieważ nie podano nam wartości prawidlowych
Dzisiejszy dzien był dla mnie okropny  chyba juz tak dawno sie jak dzis nie denewowałam ,ponieważ większosc dnia spędziłam w szpitalach  ,bo jeszcze miałam ze soba tatę który też choruje.Odsyłania od jednego do drugiego i z powrotem ,to mnie kosztuje tyle nerwów.No a moje samopoczucie nie jest dzis najlepsze.
Do tego wszystkiego całe to zmieszanie z koncertem ,załatwien b.duzo by to sie mogło odbyć,szukanie ,dzwonienie, proszenie, jezdzenie ,jestem wykonczona,ale jak powiedziałam A musze powiedziec i B.
Moze ktos mi w tym pomoże? :)
Tak na powaznie to brakuje nam jeszcze  jakiegos zespołu tanecznego ,lub kogos kto urozmaici muzykę.
Jakies podpowiedzi mile widziane,ale czas nagli.
Teraz kwestia banerów ,potrzebny jest nam baner ok 3-4 m długi  ok 1 m wysoki z Napisem:
- Koncert charytatywny na rzecz Mai Gajda   pod patronatem Fundacji Dzieciom ,,Zdążyć z Pomocą"-
( i ich logo).
Choć nie powiem  aby  fundacja sie w jakś sposób przyłożyła  bo nie przyłozyła nawet palca ,ale podpisac sie zawsze muszą)Reklama goni reklamę,a do tego przeciez nagrody sie zbiera za akcje przeprowadzne ,ktore się przypisuje fundacji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz