wtorek, 17 września 2013

Dziękujemy

Odnosnie do mojego postu na Onecie,chciałabym bardzo podziekować wszystkim ktorzy sie odezwali ,którzy tak bardzo chca pomóc.
Wykonałam i dostałam kilka telefonów od osób, które cokolwiek mogły wnieśc do sprawy.Dowiedziałam sie tez co moge zrobic ,aby poszukiwania dawcy mogły ruszyc szybciej. 
Z tego wszytskiego wynika ,ze sprawe ktora jest pilna, a nie byla tak traktowana olewaja lekarze z Lublibna ,ktorzy powinni nalegac na osrodek poszukujacy, by ten badał potencjalnych dawców w trybie cito. Osrodek szuklal dawcy tak jak szukal , majac zapewne swiadomosc ,ze sprawa nie jest bardzo pilna i ze jest czas.
Co do przeszczepu ktory byc moze beda rozwazac ,o dawcy nie  w pelni zgodnym -tym 90% ,powiklania beda na pewno,bo przy tej chorobie dawca musi byc 100% zgodny  by przeszczep mogl byc lzejszy.
Tak bardzo sie boję.Wiem bo rozmawialam z osoba ktora jest w temacie i to ta osoba mi duzo powiedziala na temat przeszczepów i poszukiwań.
Dlatego też modle sie by znalazł sie dawca w pelni zgodny .
Mysle ze poszukiwania  zaczna sie pilniejsze.
Dziekuje ze sa osoby ktore nas nie zostawiaja  w potrzebie,wspierajac modlitewnie ,finansowo,rzeczowo i mądrym słowem -bardzo wam dziekuje bez was nie dalibysmy rady z niczym.

1 komentarz:

  1. Mam nadzieje ze dawca znajdzie sie jak najszyciej :)Trzymam za was kciuki i codziennie jestem myslami z wasza rodzina.Ewa z UK

    OdpowiedzUsuń