piątek, 20 czerwca 2014

Bazarek dla Mai

Na fb został utworzony bazarek dla Mai ,zapraszam wszystkich chętnych którzy w jakikolwiek sposób mogliby pomóc do wzięcia udziału.Można brac udział w licytacjach,albo przekazać jakąś interesującą rzecz ,która zostanie zlicytowana,a pieniądze trafia na subkonto Mai w fundacji. Tym sposobem możemy uratowac nasze dziecko. Więc  proszę was kochani o wsparcie. Bazarek zanjduje się pod tym linkiem
https://www.facebook.com/events/259737747566206/?ref_newsfeed_story_type=regular

Licytacje i bazar poprowadzi Pani Magdalenia Halcarz ,oraz Asia Oliwia Lisewska ,w sprawie   rzeczy na licytacje prosze kontaktowac sie z tymi Paniami,ew jak ktos nie ma fb a chce cos przekazac ,prosze dac mi znac na bloga.
Dziekujemy  .

4 komentarze:

  1. Z chęcią dołączyłam, dowiedziałam się dzięki Bogusi - mamie Michasia Głowackiego. Jak tylko będę w domu zrobię zdjęcia kilku moich bransoletek i przekaże na licytację! Trzymajcie się cieplutko i walczcie dzielnie, zwłaszcza ty Majusiu! A rodzicom mnóstwo sił życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że piszę to tutaj, proszę nie akceptować tego komentarza, żeby się nie pojawił, bo nie ma on związku z tym wpisem. Chciałam tylko prosić, jeśli to możliwe o zwiększenie czcionki bloga. Powiem szczerze, że chciałam czytać dalej blog, ale już po 2 wpisach mam strasznie zmęczony wzrok, bo czcionka jest dość mała. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz życzę dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tylko dam radę ,to zwiększę czcionkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czcionke mozna regulowac samemu w kazdym komputerze trzeba nacisnac na - internet opcje a potem na zoom czy po polsku powieksz do zadowalajacego rozmiaru

    OdpowiedzUsuń