piątek, 17 stycznia 2014

Powrot do szpitala

Dzisiejszy dzien nie jest i nie byl ciekawy dla nas.Spedzikismy w domu 3 noce i dzis wrocilismy na hematologie ze wzgledu na pojawienie sie goraczki u Mai.Od wczoraj nie czula sie dobrze,poszla wczesnie spac,a dzis obudzila sie z temp siegajaca do 38,6 st. Kiedy sie ma zdtowe dzievko taka temp moze nie przerazac,ale po przeszczepie zagraza zyciu,wiec po kontakcie tel kazano nam przyjechac natychmiast do szpitala. I yak znalezlismy sie na sali nr 15 Zrobiono badania podstawowe ktore nie wykazaly nic groznego.Wyniki sa zadowalajace a crp ujemne.W poniedzialek zrobia nam jeszcze inne badania Goraczka na razie ustapila i oby tak bylo nadal. Wystraszylam sie bardzo bo juz mam dosc stresu.Jesli wszystko bedzie dobrze,to pewnie poczatkiem tygodnia nas wypuszcza.To dopiero + 34 DZIEN Do +100 jeszcze troche wtedy bedzie troche lzej. Mam slowo do osob ktore krutykuja moj tatuaz,nie chwalilam sie nim na blogu wiec ciekaee skad tu jakies opinie na ten temat,to wylacznie moja indywidualna sprawa i prosze zakonczyc temat bo. bo ten blig nie jrest ba temat tatuazy.A modernizacja komentarzy sie przydala ,przynajmniej nie musze odpowiadac i sie denerwowac.Prosze z tym skonczyc balbo znalezc innyego bloga kesli ja swoja osoba denerwuje kogokolwiek .Staram sie byc mila ,alwe naprawde niektore osoby sa tak zawistne ze serce sciska i wcale mi to nie poprawia humoru Moj tatuaz jest symboliczny i mnie sie podoba ,to na tyle Wiem ze wsrod was sa osoby ktore mnie popieraja i nie krytykuja i za to was kocham.

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam,że Pani ma tatuaż, a trochę śledzęblog ize względu na Pani córeczkę(życzę jej szybkiego powrotu do pełni zdrowia)ize względu na nazwisko,gdyż tak nazywała się moja przyjaciółka z dzieciństwa(ona ze Sląska, ja ze wschodniej ścianykraju) i tak się zastanawiam,czy to jaka Pani krewna

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogóle blog nie jest o tatuowaniu i tonieważne, czy popieram tatuaże czy nie - poprostu nie ten temat jest tu najważniejszy

    OdpowiedzUsuń
  3. jest Pani najlepszą mamą i proszę nie przejmować się komentarzami niektórych osób ;) Gorące pozdrowienia dla Majusi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Wioletto-wszystko bedzie dobrze-glowa do gory.Zbyt wiele ludzi modli sie o Majeczke-dobry Bog wyslucha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Wioletto-wszystko bedzie dobrze.Glowa do gory.Wielkie grono ludzi modli sie o Majeczke.Pan Bog nas wyslucha.
    hhanders

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wierzę w to , że będzie dobrze, czego z serca życzę! Pani Wiolu nie rozumiem , czemu się Pani tłumaczy i denerwuje - nie warto!!! Proszę dalej skupiać się na tym co istotne, a opinie "GNID" ignorować - tyle na ten temat ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń