piątek, 13 grudnia 2013

Dzień -1

Po raz ostatni maja ma swój szpik,chory szpik ,który narobił wiele szkód.Jutro juz maja zacznie nowe zycie  z nowymi komórkami ,które wierze Bogu że sie przyjma i zaczna pracowac jak nalezy.
Szpik jest juz pobrany,jest go nawet troche wiecej.Jestem szczesliwa i z calego serca dziekuje dawczyni za ten wielki gest.Bedziemy czekac az ktoregos dnia pozwola nam poznac tak wspaniala osobę.
Szpik jest w drodze do Polski. Przeszczep bedzie przed godzina 13:00
Jesli chodzi o wyniki spadly juz ,jeszcze plytki sa w normie,a tez musza spasc,ale plus jest taki ze przy tej mega chemii plytki musza wynosic min 50 tys?  ,wiec ze sa wyzsze ok,ale nie wiem co zrobia jesli jutro jeszcze beda na takim poziomie skoro do przeszczepu musza byc skondycjonowane ,czyli musza spasc. Troche to skomplikowane i za bardzo zamotalam sytuacje ,ale mysle ze rozumiecie o co mi chodzi.
Teraz Majusia sobie spi,jest zmeczona i bardzo nerwowa,ale slyszalam ze to normalne.
Co sie dzialo ,kiedy nie pisałam:
W dniu -3 Maja dostała najgorszy lek po ktorym dostala wstrzasu septycznego,drgawki,wymioty ,biegunka i goraczka wszystko pojawilo sie nagle i w jednej chwili,.Lek zatrzymano ,podano leki przeciwstrzasowe,antyalergiczne,przeciwgoraczkowe i po jakims czasie znow lek podloaczono mega ,niestety tak musi byc.Reszta leku splynela juz bez problemów,poza takim ze kazdej nocy Maja goraczkuje.Nie wiem czy to bedzie sie utrzymywalo dlugo,ale poki jest ten lek na pewno.
Jutro badania i plukanie i  czekanie na dar zycia.
Ja zachorowałam ,musialam sie kurowac i tesknic za Maja.Do tej pory nie jest ze mna ok,ale maz juz byl zmeczony i musialam go zmienic,zreszta tak bardzo tesknilam za majeczka przez 3 cale doby jej nie widziałam.
Ciesze sie z jutrzejszego dnia,ale tez bardzo boje jak Majusia zareaguje na nowy szpik,jak go zaakceptuje jej organizm .Bedzie to walka ,ale musimy ja wygrac.
Maja wytrzymala juz tak wiele ,ze wytrzyma i to.Prosze was abyscie w tym dniu ,oraz w calym okresie przyswajania szpiku byli myslami z nami .Jedni w modlitwie inni wspierajac duchowo.
Ps: Chcemy spelnic marzenie naszej cudownej ksiezniczki.Majusia marzy o wlasnym placu zabaw z trampolina z siatką.Po przeszczepie jeszcze dlugo nie bedzie mogla bawic sie wspolnie z innymi dziecmi na placach zabaw,a gdy bedzie miala wlasny maly ,skromny bedzie szczesliwa..Jesli mozecie prosze dolaczcie do tej akcji.Liczy sie kazda zlotówka.Dziękujemy ♥

-Do Krisa z rodziną:
Cudowni ,kochani i najlepsi z najlepszych-Dziękuję za wasze serca.

21 komentarzy:

  1. Trzymaj się dziecinko, jutro wielki dla Ciebie dzień, pierwszy dzień nowego życia, trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestesmy a Wami
    hhanders

    OdpowiedzUsuń
  3. Majeczko, sercem, myślami i modlitwą jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Duzo lzej na sercu ,ze nie jestem sama,ze sa ludzie tacy jak wy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się kochanie. Jutro rozpoczniesz nowe życie. Modle się za Ciebie mala bohaterko. Będzie dobrze.
    Mama 6-letniej Mai

    OdpowiedzUsuń
  6. och czekałam na te wieści! Modlitwy dadzą moc! co do trampoliny to ja dalej podtrzymuję że sprawię tak jak na wizzażu obiecałam :D tylko Majeczko trzymaj się!! Mama Maciusia i Kini

    OdpowiedzUsuń
  7. I my również jesteśmy z wami, modlitwą i myślami. Wszystko będzie w porządku.
    Hanys z ekipą

    OdpowiedzUsuń
  8. Majeczko, trzymamy mocno kciuki za Ciebie i pamiętamy o Tobie w swoich modlitwach. Będziemy z niecierpliwością czekali na nowe wiadomości. Kochani jesteśmy cały czas myślami z Wami. Uściski i buziaki dla naszej dzielnej Mai.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje serce i myśli dzisiaj są z Wami! Wiem, że nie jestem w tym odosobniona! Trzymajcie się!!!!! Przytulam Dzielną Majeczkę mocno!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiolu wygracie i choroba Majeczki będzie tylko nie miłym wspomnieniem.Sercem ,modlitwa i myślami przy Was
    :) Beata Z.

    OdpowiedzUsuń
  11. Majusiu caly dzien dzisiaj o Tobie mysle i modle sie za Ciebie; za udany przeszczep. Wracaj szybko do zdrowia. Sciskam Cie bardzo mocno!!! Trzymaj sie dzielnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością wyczekuje dziś nowych informacji o naszej Mai. Trzymam mocno kciuki i całym serduchem jestem z Wami. Kochani wierze w to że wszystko będzie dobrze. Uściski dla Was a szczegolnie dla Majeczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moge spac bo ciagle mysle o Majusi...od godziny 13 ( kiedy to mial rozpoczac sie przeszczep) co chwile wchodze na bloga i czekam na nowe wiadomosci...bardzo sie martwie, ale tez wierze, ze wszystko poszlo dobrze, ze przeszczep sie udal i teraz Majusia juz wraca do zdrowia!
    Minela 2 w nocy - bez wiesci...
    Majusiu kochana, chce Ci powiedziec (napisac) ze, jestem calym sercem z Toba... jako osoba "nie zbyt wierzaca" modlilam sie dzisiaj za Ciebie caly dzien, proszac Boga o Twoje zdrowie...
    To musi zadzialac...nie ma innej opcji...
    Sciskam Ciebie slonko i cala Twoja dzielna rodzinke:*
    Czekam na same pozytywne informacje!
    Pani Wioletto, prosze dac znac jak najszybciej co z Majusia, dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witajcie moi drodzy, Wiolu nie możemy doczekać się kolejnego wpisu z wiadomościami, co u Was. Myślami i sercem jestem z Wami. Wszyscy obecni na Waszym blogu wierzymy, że wszystko przebiegło pomyślnie. Całuję mocno Majeczkę i pozdrawiam Iwo(na)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeszczep przeszedł pomyślnie. Maja czuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna informacja, dzięki wielkie. Myślę że nie tylko ja takiej oczekiwałam . Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Super:) bardzo bardzo się cieszymy:) zdrowiej Majeczko:* - Aga z rodziną

      Usuń
  16. Świetna wiadomość :) Gorąco pozdrawiamy
    Hanys z ekipą

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymaj się Maleńka!!! Cudowni Rodzice pozdrawiam Was!!! Nie znamy się, ale jestem z Wami od dawna. Buziaki będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. biedny chłopczyk myślę że się znajdzie pomoc

    OdpowiedzUsuń